2014. február 4., kedd

Ananásznyárs Garam-Masalával és mentás-citromos joghurttal

Ez a recept Spanyolországból érkezett, Judittól. Judit - egykori kiváló asztaliteniszezőnőnk - Barcelonában él és különleges ételeket szokott megosztani a Facebook-on. A fotói szintén csodálatosak én pedig igyekszem azon nyomban elkérni a receptjeit. Ez az ananásznyárs azonnal megragadta a fantáziámat és alig vártam, hogy az ehhez vásárolt ananász kellően beérjen. A receptje nagyon egyszerű:

 Felkockáztam egy friss ananászt. A kockákat mézbe és Garam-Masala fűszerkeverékbe forgattam, majd nyársra húzogattam. Vajban kisütöttem a nyársakat. 1 pohár natúr joghurtban elkevertem egy fél citrom kifacsart levét és egy kis csokor apróra vágott mentát.

 Próbáljátok ki, különleges! :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, és tényleg különleges lehet!
    Ez a Garam Masala helyettesíthető valamivel?

    VálaszTörlés
  2. Marisz! Szerintem másmilyen fűszerkeverékkel is finom lehet. Pl. mexikóival, de bármilyen indiaival, egészen biztosan.

    VálaszTörlés