2014. február 23., vasárnap

Arany durbincs fűszerekkel sütve

Hetekkel ezelőtt Gizi alias Évi tette fel ezt a receptet. Nos, azóta hajkurászom az arany durbincsot. Most végre találtam. Nem túl olcsó hal-féle, de nagyon finom. Ahogy általában sok családban, nálunk is kevés hal fogy (sajnos). Így nagyon örültem a receptnek, mert éreztem, hogy ezt nálunk mindenki szeretni fogja...


Két csinos kis durbincsot vettem. Meglocsolgattam citromlével, sóztam és hal-fűszerrel beszórtam. Mindkettő hasába tömködtem csokorba fogva kakukkfüvet, petrezselymet és koriandert. Sütőpapírral bélelt tepsit meglocsoltam egy kevés olívaolajjal, rátettem a halakat, megszórtam színes borssal és még megspricceltem olívaolajjal. Majd ment be a 180 fokos sütőbe. Nem kellett több neki, mint fél óra. Ezt a halat bármikor szívesen megeszem azt hiszem! :)

2 megjegyzés:

  1. Ó, ezt is hozhattál volna a GBT-re :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy ízlett a durbincs!!! Nagyon guszta, bizony én is szívesen megkóstolnám, most íziben. :) Köszönöm, hogy megemlítettél, és belinkeltél. Puszillak

    VálaszTörlés