2014. február 23., vasárnap

Blogger találkozó 2014. február 23. Lugas étterem

Már voltam egy ilyen találkozón, most mentem el a másodikra, de most már, mint "törzstag". És meg kell mondanom, szuper dolog ebbe a csapatba tartozni! :) Imádni való, helyes csajszikkal buliztunk egy nagyon jót. Mindenki hozott valami finomságot - ahogy egy ilyen eseményen a gasztrobloggerektől már csak elvárható... Barátnőim: Dina, Marka, Györgyusz, Era alkották a társaság magját. Velünk volt Marisz (Tortafüggő Marisz), Juci (FromJuci), Linda (KonyHalál), Zsuzsi (Fehér falat), aki Debrecenből utazott fel, hogy megismerjen bennünket, Ági (Tetovált lány) és akinek külön örültem, Praliné Zsuzsi. Azt itt most nem írom le, hogy miért örültem neki külön, azt ő tudja! :) Hihetetlen sokat nevettünk. Ahogy Marka tud kacagni, úgy kevesen tudnak! Az ember már attól nevet, hogy ő nevet. Különösen, hogy megitta a kokainos kávéját! :DDDD Persze ne értsd szó szerint Kedves Olvasó, csak a pincér srác véletlenül ezt mondta. Igazából nem tudom mit akart ajánlani, de kokainos kávé lett belőle. Hát dőltünk jobbra is, balra is. Györgyusz (Csak mert szeretem) "randizott" egy Michelin chef-el, akit Juci azonnal le is csapott a kezéről, ezért megbeszéltük, nemsokára Párizsba megyünk GBT-re. Mindannyian örültünk, hogy Mariszt sikerült kicsit felráznunk, mert elmondása szerint mostanában nincs csúcs formában. Dina pedig csak annyira volt "lökött", amennyire tőle azt megszoktuk és mondhatom, el is várjuk! :) Era pedig mindehhez a karmester, az ő "visszafogott stílusában! :) Hogy ÉN mit kerestem ezek között... :D

Ezen az első képen szushi van és egészen különleges bonbonok: kapros, gyömbéres, meggyes (azt hiszem)

Spenóttekercsek krémsajtos lazaccal töltve
 Nem tudom, ennek pontosan mi a neve, de nagyon finom és krémes csokoládés, kekszes rúd.

Pilóta kekszek
 
Ez pedig a Zselés, amit én vittem a mohás trüffelek mellett.

Dina készítette ezeket a mesésen finom Mozart mini-tortákat
 Kolbászok és szalámik. Többségük édes, ám van köztük igazi is...
 Linda gyönyörűséges rózsái, török édesség
 Juci süti-nyalókái.
 Praliné Zsuzsi tökéletes macaronjai és bonbonjai, valamit csoki-nyalókái

 A kacskaringós süti nyalókát muszáj volt megörökíteni, hiszen az nekem készült. A mohás trüffel mellé kaptam a páfrányos süti nyalókát! :)
 Ez a finom gombás-sonkás torta még langyos volt, amikor megérkezett
Marka is alkotott: bárányhúsos hasé és karamelles kekszek mellett számomra mindent vitt a csokoládés bacon...
 és a díszes csapat különböző szögekből fotózva...



7 megjegyzés:

  1. Nem meggyes, banános! és nagyon fincsi volt! :) Imádlak titeket eszméletlen volt! :)) Ennyi finomságot egy asztalon ritkán lát az ember, de fontosabb, hogy Ti ott voltatok mindannyian, csodás délután volt! :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper beszámoló, a láthatóan szuper találkáról! Remélem a következőn én is megjelenhetek. :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy emlékszel valamire a találkozóból :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper lehetett, kicsit irígykedem.... :) ÉS a kaják.... Húúúú!

    VálaszTörlés
  5. Èn is én is szeretnék egyszer ott lenni Veletek. Mennyi finomság.

    VálaszTörlés
  6. Kedves beszámolót írtál! Tényleg nagyon finom volt minden, és remek volt a hangulat! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi a beszámolót, meg a jó fotókat!

    VálaszTörlés