2014. március 1., szombat

Konyhakiállítás 2014

Az úgy volt, hogy nyertem két belépőt a háromnapos konyhakiállításra a Receptvarázs játékán, amire beküldtem két palacsintareceptet is. El is feledkeztem róla, amikor kaptam egy e-mailt, hogy nyertem ezt a két belépőt. A zuramat mégsem vihettem el, mert nem élvezte volna olyan nagyon, viszont blogger-barátnőmet Györgyit nem kellett sokat győzködni. Így együtt nekiindultunk. Szerencsére ökörségért ő sem megy a szomszédba, így igen jókedvűen telt az idő... Csodaságokat láttunk! Megbeszéltük, hogy bármelyikünk is nyeri a lattó ötöst, az megcsinálja a másik konyháját (ami alaphangon 60 nm). Nagyjából 100-150 millából már takaros és kényelmes kis konyhát lehetne rittyenteni! :) Begyűjtöttünk mindenféle prospektusokat, hogy tudjunk majd miből válogatni :) Délután 3-kor Gabojsza tartott bemutatót az egyik standnál, isteni finom vörös lencse pástétomot lehetett kóstolni különböző olajokkal megbolondítva. De inkább képeket mutatok

SousVide készülékeket mutattak itt be és lehetett kóstolni a benne készült finomságokat. Megjegyzem Györgyi nagyon otthon van a témában, a chef-nek is feltűnt.:)

Ebbe a konyhabútorba nagyon beleszerettem. Na, csak legyen meg az a konyha! :)



Talán már észrevettétek, hogy imádom a szép terítékeket, ennél a standnál elaléltam. Azt hiszem hamarosan  ellátogatok hozzájuk.:)

Ugye szerintetek sem lehetek meg ilyen macaronos tányér nélkül? Én is úgy gondolom... :)

Györgyusszal egyformán rákattantunk ezekre a csodaszép Sencor gépekre.  És egészen elérhető áron lehet hozzájutni! :)

 Kerámiakések a szivárvány minden színében. Én azonban egy ilyen késtartóra vágyom! Sajnos ettől a standtól nem hoztam szórólapot, ha valaki tudja, hol lehet beszerezni, kérem írjon nekem! :)
 Mindenféle kézműves csokoládékat is készítettek helyben, bár nekem Praliné Zsuzsi bonbonjait nem tudja senki felül-múlni! :)

Ez a stand azért került ide, mert irtó jópofa könyveket árultak igen jó áron. De számomra az érdekessége, hogy egy másik barátném - Erzsó -  dolgozik ennél a kiadónál, azonban ő nem volt kint.

És itt van Gabojsza munka közben :)

Ezt készítette: Vörös lencse pástétom. Nagyon finom! :) Felül, ha Gabojsza nevére kattintasz, ott a recept. Az utolsó képen pedig Györgyusz készül fotózni, miközben kóstolja Gabojsza pástétomát :)

1 megjegyzés: