2014. március 30., vasárnap

Tinnye és egy szuper recept

Gyönyörű idő volt hétvégén, ezért úgy döntöttem, épp ideje megnéznem a legjobb barátnőm házát. Tinnyére költözött. Ismerem őt annyira, hogy biztos lehettem benne, hogy fantasztikus otthont varázsolt a kis parasztházból. Nem csalódtam! Tinnye is gyönyörű, a ház is szép, na de ahogy berendezte... Azt hiszem a képek nem adják vissza tökéletesen, de némi ízelítőt tudok nyújtani belőle. A bútorok nagy részéhez annyi közöm van, hogy Ágóval együtt vadásztuk össze őket a Vaterán.
 Amíg a kertben napoztunk, az egyik szomszéd hozott nekünk süteményt. Egyik fele meggyes, a másik fele almás volt. Még langyos volt, amikor rávetettem magam és ezzel a lendülettel mentem is a receptért. :) Nem kicsit mulattak rajtam a szomszédok! :) Próbáljátok ki, mert nagyon-nagyon finom!











Habos rácsos meggyes linzer
A tésztához: 25 dkg margarin, 3 tojássárgája, 5 dkg cukor, 50 dkg liszt, 1 cs sütőpor, 5 dkg cukor, 1 citrom héja és leve
Ezt gyorsan összegyúrjuk. Háromnegyedét kinyújtjuk nem túl vékonyra és egy nagyobb tepsibe tesszük. Vastagon megkenjük darabos meggylekvárral. A 3 tojás fehérjéből 15 dkg cukorral kemény habot verünk, ezt rákenjük a meggyes rétegre. A maradék tésztát vékonyra nyújtjuk és berácsozzuk vele a sütemény tetejét. Megsütjük. Tálaláskor megszórjuk vaníliás porcukorral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése