2014. augusztus 23., szombat

Szombati ebéd-dömping, ami nem teljes siker...

Gondolkoztam, hogy feltegyem-e egyáltalán. Aztán úgy döntöttem, hogy átlépek a becsvágyamon és megmutatom azt is, amikor elrontok valamit. Persze nagyon bosszant a dolog.
Tegnap imádott fiacskámat megkérdeztem, hogy mit enne. "Fehér" rizses húst kért. Fontos kihangsúlyozni, hogy fehér, mert amit általában csinálok, abban van paprika, meg inkább rácos (paradicsomos, paprikás, gombás). Hát, most olyat próbáltam, ami nekünk régen a "menzás" rizses hús volt:


Mivel a zuram annyira nem rajong a rizsért, inkább a leveseket szereti, vettem finom vargányát a piacon és levest főztem belőle. Erről nem készült fotó, mert nem túl fotogén, bár nagyon finom! :)
Limaránál mindig lehet ötleteket meríteni, így született meg a kétféle focaccia és ez az, ami nem sikerült... Azért, mert nem figyeltem oda. És elfelejtettem, hogy a sütőben van. Kissé túl sült, de azért ehető és finom!

És készült azért egy kis "emberes" étel is, bár ezt csak én szeretem. Körömpörkölt:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése