2014. szeptember 12., péntek

Tejszínes-rókagombás széles metélt

Sajnos a rókagomba arany árban van, ráadásul lassan vége is... Ma a piacon egy icipicivel olcsóbban kaptam, mert apróbb szemű volt. Fiam, a nagy tészta-imádó boldog lesz, amikor hazaér!


1 fej hagymát kevés olajon megfuttattam. Hozzáadtam egy jó nagy gerezd szeletelt fokhagymát és 1/2 kg darabolt (inkább tördelt) rókagombát. Kicsit forgattam a tűzön, majd felöntöttem 1 dl fehérborral. Felforraltam, beleszórtam friss kakukkfüvet és oregánót, sóztam, borsoztam. Amikor a gomba megpuhult, lehúztam a tűzről és hozzáadtam még 2.5 dl tejszínt, majd visszatettem a tűzre. Addig főztem, amíg kissé besűrűsödött. Közben kifőztem 2 csomag (20 dkg-os csomagok) széles metéltet és beleforgattam a kész mártásba. Reszelt parmezánnal bőségesen megszórtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése