2014. november 30., vasárnap

Idei utolsó blogkóstoló

Serpenyővirtuóz írta ki az idei utolsó blogkótolót. Mindig izgalmas egyrészt megtudni, hogy kitől választhatok, hogy tőlem ki választ, majd ugyanilyen izgalmas megtudni, hogy aki választott, mit készít tőlem és az hogy sikerül neki! :)
Egy olyan blogot kaptam most, ahová sokszor megyek. Nagyon tetszik a blog és rengeteg finomságot találok nála mindig. Ez a blog pedig nem más, mint Aranytepsi blogja.
Őszintén szólva nagyon nehezen választottam. Azon kevés blogok közé tartozik, ahonnan szinte mindent kedvem van kipróbálni. Két dolog játszott közre a választásomban. Az egyik, hogy a héten pénteken ügyeletes voltam. Ilyenkor előző nap muszáj főznöm valamit, hogy éhen ne haljak a 24 óra alatt :) Úghogy kapóra jött ez a Háromsajtos csirkés tészta, ráadásul a fiam is boldog volt, a tésztás ételek soha nem maradnak meg...


A másik választásom pedig karácsony közeledtére való tekintettel egy finom adventi keksz. Bár a küllemével nem vagyok elégedett, de ez mit sem von le az élvezeti értékéből. :) Már alig van belőle. Fahéjas-csokis tobozkeksz


1 megjegyzés:

  1. Még csak most értem ide, de nagyon örülök, hogy ezeket a finomságokat választottad. Annak még jobban, hogy mindkettőnek sikere volt :-) Kedves egészségetekre és boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés