2014. december 19., péntek

Karácsonyi célegyenesben

Először is: megérkezett végre kis udvari fotósom, vagyis a Lánykám, aki velünk karácsonyozik. Hatalmas boldogság ez nekem, most még erősebben tudom, hogy mennyire nagyon hiányzott az elmúlt napokban. És persze a most következő fotókon is látszik, hogy profi fotózta...
Beleerősítettem a karácsonyi süteménykészítésbe. Dina barátnőm szuper ötletét valósítottam meg én is és tényleg gyönyörködöm benne folyamatosan!
Mogyorós tobozok

Igazán azt hiszem, nem rajongok a zserbóért. Talán azért, mert amit eddig sikerült csinálnom, az sosem volt valahogy az igazi. Most ezt is Dinától sütöttem meg.  Még nem kóstoltam, de látványra nem rossz...

Még ezzel a lendülettel készültek mézes kockák is, receptet majd később írom:


1 megjegyzés:

  1. Nagyon finomakat sütöttél! Áldott, Békés Karácsonyt kívánok Neked és Családodnak.

    VálaszTörlés