2015. június 24., szerda

Pudingos meggyes Csillutól

Nekem tényleg vannak szuper kolléganőim! :) Csillu is ilyen! Ő is ott volt hétvégén Tinnyén Ági barátnőmnél és tegnap meglepett ezzel a különleges recepttel.
Egy nagyon kedves svájci hölgytől kapták a receptet. Ezért Csilla  "Bethli-féle gyümölcstorta-nak" nevezte. Én azért adtam neki más nevet, hogy jobban beazonosítható legyen a későbbiekben. :) Csilla mesélte, hogy a családja nagyon sokat köszönhetett ennek a hölgynek. Csilla anyukája 9 éves volt a háború után, amikor ehhez a hölgyhöz küldték "felhízlalni". Aztán a barátság megmaradt.
Én meg szeretettel nyújtom át Nektek a történetet is, meg ezt a különleges receptet is! :)
 


Megfőztem 2 vaníliás pudingot fél l tejben, kihűtöttem. Külön összekevertem kb.10 dkg vajat kb.10 dkg porcukorral és hozzáadtam, majd 2 egész tojást és fél sütőport, reszelt citromhéjat és annyi lisztet (kb.15-20 dkg) hogy masszát kapjak, amit beleraktam a kikent tortaformába. Tetejét megdobáltam magozott meggyel. Előmelegített sütő, 200 fokon kb.45 percig sül. Tetejét meg lehet szórni mandula pehellyel, én most csak fahéjas cukorral szórtam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése