2015. július 2., csütörtök

Citromos spagetti - a hazatérés örömére

A fiam érkezett ma meg egy hónapos strasbourgi rezidencia programjáról. Tele élményekkel, emlékekkel és megpakolva sok-sok tapasztalattal! :) Nem mondom, hogy nem hiányzott, mert nagyon, de reméltem, hogy szuper élményekkel telik az első ilyen útja. Mivel a tésztákat szereti, én meg dolgoztam is, valamit gyorsan főznöm kellett, így született meg ez a különleges ízvilágú spagetti:


Kifőztem egy csomag (500g) spagetti tésztát. Kevés olajon megfuttattam 5 dkg fenyőmagot, majd belenyomtam 5 nagy gerezd fokhagymát. Tovább pirítottam őket, de figyelni kell, hogy a fokhagyma nehogy megégjen, mert akkor keserű lesz! Ekkor lehúztam a tűzről, megszórtam kevés chilipehellyel, ráreszeltem 2 citrom héját, átkevertem, majd beleöntöttem a két citrom levét is. Hozzászórtam egy csokor apróra vágott petrezselyem zöldjét. Itt lehet beletenni félbevágott olajbogyót is, de azért nem lelkesedik a fiam... Megsóztam, borsoztam, és kicsi lángon hagytam még 1-2 percig főni. Beleborítottam a leszűrt tésztát és megszórtam parmezánnal.
Hozott nekem ajándékot, aminek nagyon örültem, mert ez annyira nekem szól! :) Tudja, hogy rajongok a rókákért, ezt kaptam:

 A másik oldala:

És szeretem a rózsás porcelánokat is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése