2015. július 5., vasárnap

Dinnyeleves Serrano sonkával

Nagyon meleg van. Gondolom ezzel nem mondtam senkinek sem újat. A férjem szegény még mindig nincs jobban. Étvágya semmi, ezért csak egy tökfőzeléket főztem. És megcsináltam ezt a nagyon üde, jéghideg levest is, amit Magos Judittól tanultam a Facebook-on. Judit - egykori kiváló asztaliteniszezőnőnk - évekig Spanyolországban élt, mostanában tette át székhelyét Németországba. Csoda dolgokat szokott bemutatni, amik a konyhájában készültek. Ebbe a levesbe elsősorban gyönyörű színe miatt szerettem bele, persze mindig is a kedvenceim között volt a dinnye-sonka páros. Bíztam benne, hogy szép zöld-belű sárgadinnyét sikerült vennem. Hát, lehetett volna zöldebb...
Nagyon finom, hűsítő! Próbáljátok ki!

Pillanatok alatt elkészül. Először gömböket vájtam ki a dinnyéből, ezeket félretettem. A maradék dinnye húsát turmixgépbe daraboltam. Hozzáadtam egy zöldcitrom levét és belereszeltem kb. 2 cm-nyi gyömbért. Összeturmixoltam. A gömböcskékat Serrano sonkába tekertem, megtűztem és a leveshez tálaltam. Nagyon jól lehűtött dinnyét használtam. Ha nem elég hideg a dinnye, akkor érdemes tálalás előtt jól behűteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése