2015. szeptember 27., vasárnap

Csirkés rakott tészta tejföllel, mozzarellával és füstölt sajttal

Ma még itt van a férjem fia, sajnos holnap már visszautazik. S bár, amikor itt van, mindig beiktatunk egy közös McDonald's étkezést (amit én nagyon nem szeretek), ma annak ellenére készítettem ezt a finomságot, hogy a többiek mind elmentek. Nem félek, hogy rajtam marad, egyrészt, mert holnap ügyeletes leszek, másrészt annyira finom, hogy - ismerve a családom többi tagját - rájárnak majd! :)



Hozzávalók: 1 cs tészta (bármilyen, én az orsótésztát szeretem a legjobban), 50 dkg csirkemell, 4 gerezd fokhagyma, 1 nagy doboz tejföl, 1 tojás, 15 dkg mozzarella, 5 dkg füstölt sajt, 20 dkg szalonna (opcionális), 1 tk rozmaring, olaj, petrezselyemzöld, só, bors
A tésztát sós vízben megfőzzük. Közben a húst felvagdossuk, sózzuk és borsozzuk, hozzáadjuk a rozmaringot majd kevés olajon megpirítjuk. A tésztát leszűrjük és kiolajozott hőálló edénybe tesszük, hozzákeverjük a húst is. A tejfölt, a zúzott fokhagymát és az apróra vagdosott mozzarellát összedolgozzuk. A tejfölös keverék felét ráöntjük a húsos tésztára és jól összeforgatjuk vele. A maradék tejfölhöz keverjük a tojást, majd az étel tetején elsimítjuk. 180 fokon sütjük 10- 12 percen át. Közben a szalonnát  - ha használunk - apróra vagdossuk és a füstölt sajtot is lereszeljük. Az étel tetejére szórjuk, majd erre kerül az apróra vagdosott petrezselyemzöld is és újabb 10 percen át sütjük. Hagyjuk egy kicsit hűlni és szeletelhetjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése