2015. november 22., vasárnap

Juhtúróval töltött gomba

Egyszerű ebéd volt ma nálunk. Férjem kedvére rakott krumplit csináltam és juhtúróval töltött gombát. Gyönyörű nagy gombafejeket kaptam még tegnap. Gondolkoztam a rántott gombán, de inkább ezt választottam, annyira szépek voltak:
5 nagy gombafejem volt. Kitördeltem a szárukat, még késsel kicsit mélyítettem is a helyüket. 10 dkg Bryndza-t kikevertem 1 tojással, őrölt fekete borssal és kaporral. A tepsit kikentem olívaolajjal, a gombákat megtöltöttem a keverékkel. Sorba ültettem őket a tepsire. Mindegyik tetejét megszórtam sok reszelt sajttal és beterítettem egy szelet baconnal. 180 fokos sütőbe toltam légkeverésre kb. 25 percre, majd a végén még kicsit rágrilleztem a tetejére. Sózni nem kell, a bryndza sós. Lehet mellé rizs köretet adni, én csak így ettem, ahogy van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése