2015. november 24., kedd

Mozzarellakrémes tengeri sügér

Mindig azt olvashatjátok tőlem, hogy mit főztem a fiamnak... Pedig van egy lánykám is, aki szintén szeret finomakat enni, csak mostanában sok mindent nem eszik meg. Igazából nem tudom miért, mert karcsú és nem kell fogyókúráznia. Ma valami olyasmivel akartam előállni, ami biztosan az ő ízlésének is megfelel. A halat szereti, ráadásul nem is csinálok túl gyakran sajnos. Ez a vacsora szerintem megállja a helyét akár a karácsonyi asztalon is. Elkészíteni nem volt több 20-25 percnél...

Egy kisebb tepsit vékonyan kiolajoztam és egy felkarikázott nagy citrom felét beleterítettem. Rátettem a halszeleteket a bőrös felükkel lefelé. Egészen enyhén megsóztam, majd citromillatú kakukkfűágakat tettem a tetejükre, végül a citromkarikák másik felével befedtem. 175 fokos légkeveréses sütőben alig 20perc alatt gyönyörűen megsül. Közben 25 dkg bivaly-mozzarellát turmixgépben krémesre turmixoltam és kicsit megsóztam. 8-9 szem koktélparadicsomot félbevágtam és azt is turmixoltam 8-10 levél bazsalikommal, sóval és borssal. Majd sűrű szövésű szűrőbe öntöttem és hagytam jól lecsepegni. Ezt a paradicsomot a mozzarellakrém tetejére kanalaztam. Köretnek rizst kínáltam. Finom volt! De tényleg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése