2016. február 21., vasárnap

Blogkóstoló

27. alkalommal sorsolta ki Vöröskaktusz Bogi  a blogkóstoló játék résztvevőit és párjait. Izgatottan lesem mindig ezt a játékot, vajon kit kapok és vajon ki kap engem? :) Megint szerencsés voltam, mert egy olyan blogot kaptam, ahol rendszeresen olvasgatok. Ez pedig Konyhavirtuóz blogja. Nehezen ment a választás, mert ez egy olyan blog, ahol minden napra találok nem is egy finomságot. Végül kapóra jött ez a Tejfölös fejtett bab leves, mivel volt a mélyhűtőmben fejtett bab. Másodiknak pedig Sajtos daragaluskát készítettem. Ez az étel nagyon hasonlít Nagymamám "sajtbuding"-jára (régi blogomban már bemutattam, de majd itt is emléket állítok neki). Így tökéletes szombati ebédet sikerült varázsolnom. Köszi Bogi a finomságokat és klassz blogot! :)

 Ez a leves eltér a "megszokott" bableveseinktől. De finom, üde, nagyon zöldséges leves. Nagy sikere volt! :)

Ez még az utolsó reszelt sajt réteg és sütés előtt készült. Annyit változtattam a recepten, hogy én a tésztát kicsit megsóztam, mert nekem sótlannak tűnt.


1 megjegyzés:

  1. Andi, köszönöm szépen a kedves szavakat! Örülök hogy rendszeres olvasóm vagy, és hogy a nagymama által főzött ízekhez hasonlóra bukkantál nálam! :)

    VálaszTörlés