2016. április 24., vasárnap

Csavart diós kiflicskék blogkóstolóra

Hát, újra a finisében ez a kedvelt játék. Era barátnőm írta ki ezúttal a bolgkóstoló játék 28. fordulóját. Már írtam egy párszor, mindig izgatottam lesem, hogy kinek a konyhájába kell bekukkantanom, valamint ugyanilyen lelkesedéssel várom, hogy ki néz körbe az én kamrámban :)
Kihívás volt számomra és nem kicsi öröm, hogy egy olyan blogot kaptam, amit nem nagyon ismertem eddig. Mondom: EDDIG. Mert ezután már gyakori vendég leszek, az egészen biztos. Számomra ez tényleg játék. Nem akarok túl esni rajta nagyon gyorsan, így adok időt magamnak, hogy tényleg lelkiismeretesen böngésszek a lehetőségek között. Most is lapoztam és lapoztam éveket visszamenőleg és bizony a bőség zavarával küzdöttem. Aztán rátaláltam erre finom, kelt csodaságra - Abroszra való blogjában. :)

Eredeti határideje ma volt ennek a fordulónak, én pedig ügyelet után vagyok. Gyorsan nekiálltam és elkészítettem, aztán láttam, hogy a határidő egy héttel eltolódott... :) Nem baj, finomat nasizunk ma :)

Szerintem reggelire is isteni egy pohár friss tejjel, vagy kakaóval! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése