2016. június 10., péntek

29. Blogkóstoló plusz egy ügyelet

A mostani blogkóstoló játékot kedves barátnőm, Gabi írta ki. Újra kíváncsian és lelkesen lestem, hogy vajon kit sorsol nekem kóstolásra. Újabb öröm, Mártit kaptam, aki a "hogymegtudjuknézni" blog háziasszonya. Mártit személyesen sajnos nem ismerem, de a Facebook-os ismeretségünk alapján egy mindig jókedvű, aranyos nőt ismertem meg személyében, aki nem mellesleg csodálatos konyhát vezet.  Így lelkesen kutakodtam a blogjában. Hiszen annyi mindent érdemes onnan megfőzni! :) Egyéb teendőim miatt aztán majdnem lemaradtam a határidőről... Gabi volt annyira figyelmes, hogy felhívta mindenki figyelmét, aki jelentkezett a játékra, hogy csipkedje magát! :) Holnap 24 órás ügyeletbe megyek, így gyorsan összekötöttem a kellemest a hasznossal és megfőztem a blogkóstolóra kiválasztottakat. Elsőként egy krémet választottam: brokkolikrém. Egyetlen dolgot nem úgy készítettem, ahogy Márti, mert abban a hiszemben, hogy van itthon szerecsendióvirág, nem vettem. És nem volt. Így ez sajnos kimaradt. De ez a krém isteni!!!!


Ez persze nem lesz elég, így kellett találnom valami finom főtt ételt is. Hát, nem kellett sokáig keresgélnem, egy nagyon finom hús nélküli töltött paprikát választottam. Nálunk alapvetően nincs ebéd hús nélkül. Bár a férjem szereti a zöldségeket és kevésbé a húst, de mi vagyunk többségben! :) Ez az egyiptomi szószban készült töltött paprika viszont annyira finom, hogy szinte észre sem lehet venni, hogy nincs benne hús.

Látogassatok el Márti blogjába, higgyétek el, érdemes! :)

1 megjegyzés: