2016. június 27., hétfő

Guacamole

Na igen! Ez az a kence, amiből akármikor és akármennyit meg tudok enni! :)
Ma hazafelé be kellett mennem a boltba, mert Amarena meggyet tettem el és kellett vennem hozzá cukrot. Csábítóan mosolyogtak rám az érett avokádók. Hát, nem bírtam ellenállni a kísértésnek és ahogy hazaértem velük, nyomban elkészítettem a kedvelt krémet. :)

Elkészíteni nagyon egyszerű: az avokádókat megpucoltam, magjukat kiemeltem (annyira érett volt már a gyümölcs, hogy kést nem is használtam, könnyen lehúztam a héját). Rögtön meglocsoltam egy zöldcitrom levével, hogy ne barnuljon meg, majd egy villával alaposan összetörtem. Nem túl pépesre, mert szeretem, ha vannak benne darabok is. Egy fej lila hagymát apró kockákra vágtam, 2 gerezd fokhagymát átnyomtam és 1 piros chilipaprikát apróra kockázva tettem bele. Sóztam, borsoztam és még egy kis őrölt chilit is szórtam bele. Jól összekevertem, majd a végén hozzáadtam egy kis pohár joghurtot is.
Pirítóssal, vagy crackerrel nagyon finom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése