2016. július 6., szerda

Csirke fajitas

Merthogy a mexikói konyhának nincs versenytársa nálunk. :) Ha mexikóit főzök, akkor tudom, hogy nyerő vagyok a fiamnál! :) Ráadásul gyorsan el is készül:


Egy jó nagy csirkemellet felcsíkoztam. Hozzáadtam 4 gerezd apróra vágott fokhagymát, megszórtam őrölt chilivel, római köménnyel, oregábóval, sóval és borssal, majd leöntöttem olívaolajjal és jól összeforgattam. Hagytam állni egy bő órát. Ezalatt felcsíkoztam 1-1 piros, sárga és zöld kaliforniai paprikát és 3 fej lila hagymát. Amikor letelt a hús pihenő ideje, olívaolajon megpároltam a hagymát és a paprikákat, majd kb. 10 perc múlva hozzáadtam a húst is. Nagy lángon átpirítottam, nem kell neki tényleg sok, 3-4 perc. Amikor elkészült, rászórtam egy nagy csokor koriander letépkedett leveleit és rácsavartam 3 zöld citromot. Tortilla lapokba töltöttem és arattam a babérokat! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése