2016. július 16., szombat

Egy hét nyaralás a Balatonnál

Ami egybe esett, pontosabban erre időzítettem, a férjem születésnapjával. Amikor leértünk Balatonvilágosra, még elég borongós volt az idő. Leültünk a kilátóhoz és csak gyönyörködtünk a reggeli Balatonban...

Délutánra már szebb idő lett, de másnapra igazi nyár tombolt! :) Aznap érkeztek meg a gyerekeim is, hogy a továbbiakban velünk élvezzék a nyaralást. Az állomáson ez a kép fogadja az érkezőket:


Reggeltől estig gyakorlatilag el sem mozdultunk a parttól, csak enni és fagyizni keltünk fel. :) A víz finoman langyos volt, a nap pedig sütött.:) 13-án este a fiam vendégei voltunk mindannyian a férjem születésnapján.

Nagyon finomakat ettünk a Tópart szálló éttermében, én roston fogasfilét választottam:

Mikor már minden elfogyott, elmentünk a partra fotókat készíteni, ahol megjelent az a hattyúcsalád is, amelyiket minden nap láttunk keresztül úszni a strandolókon.


Azért persze rólunk is készültek képek :)

És a vacsora végén jött a meglepetés torta. Nem én csináltam, de azért finom volt és főként az ünnepelt nagyon meglepődött! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése