2016. július 3., vasárnap

Indul a szabadság!

A tanyán indítottunk. És most két hét teljes kikapcsolódás a hétköznapok rutinjából. Első nekifutásra 3 napot töltöttünk lent a tanyán.A házban nagyon jó idő van, az 50 cm-es vályog falak biztosítják a 24 fokot a házon belül. Tegnap elmentünk kicsit napozni a közeli üdülőbe, ahol ebédeltünk. Isteni finom Cordon bleu

és vaddisznó gerinc került az asztalra

Én meg készítettem Amarena-t. Eredetileg Olaszországban vettem egyszer egy üveggel, tulajdonképp az üvege miatt. :) És isteni finom volt. Azóta megtanultam elkészíteni. A bal oldali üveg pedig egy több, mint 100 éves nagymama korabeli üveg, boldogan töltöttem meg a finom vaníliás-mandulás amarenával.


1 kg kimagozott meggyre szórtam 1 kg cukrot. Hozzátettem 1 felhasított vaníliarúd kikapart megjait és magát a rudat is, valamint hozzáöntöttem 1 keserű mandula aromát. Néhány napig - egészen pontosan addig, amíg a cukor feloldódik - a hűtőben tartottam, minden nap megkevertem. Amikor a cukor feloldódott, ment az üvegekbe.

Cicókám rendületlenül felügyelt minket, egy percre sem vesztve szem elől


Három eltemetett kutyám közül az első sírja, ahol gyönyörű nagyra nőtt az ibolya
És valószínűleg a háborítatlanság az oka, de meglátogatott minket egy gyönyörű szép szarvasbogár is


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése