2016. szeptember 15., csütörtök

Tészta Ricky paradicsomszószával

Sokszor leírtam, a fiam nagyon szereti a tészta ételeket. Mindenki más is, de ő különösen. Ez a fusilli pedig nagy kedvence/kedvencünk. Évekkel ezelőtt kaptam a szósz receptjét egy kolléganőmtől. Nyáron nem tudom elégszer elkészíteni :)


5-6 gerezd fokhagymát áttörünk és kevés olajon elkezdjük fonnyasztani. Amikor már illatos, hozzáadunk 6-8 hámozott, felkockázott paradicsomot. Fűszerezzük oregánóval, majoránnával, sóval, borssal és összefőzzük. A végén beleszórunk egy nagy csokor apróra vágott bazsalikomot. (itt most annyiban "csaltam", hogy felhasználtam a néhány hónapja eltett házi darabolt paradicsomjaimból, így most nem kellett hámoznom és kockáznom). Közben kifőzzük a fusillit (nekem ez a kedvenc tésztám) és összekeverjük a szósszal. Megszórjuk bőven reszelt parmezánnal, azzal is összeforgatjuk. Tálaláskor a tetejére is szórunk még sajtot és bazsalikomot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése