2017. január 31., kedd

Egy szomorú blogkóstoló

Ez a blogkóstoló nem illik az eddigiek sorába. Márti írta ki. Gasztropajtit nem ismertem, nem voltunk semmilyen kapcsolatban. Mégis megrázó, hogy így elment... Mindenki halála megrázó, persze, de amikor "közülünk" megy el valaki, akkor másképp látjuk.  Hát, gyorsan elmentem a blogjára, hogy főzhessek tőle. Kettőt is választottam.
Az egyik ez a Tepsis, lecsós csirkemáj

Szépen, lassan sütöttem, ahogy a recept ajánlja, így nagyon jól átsült és finom, szaftos maradt! :)

A másik finomság pedig a Tejszínes, fokhagymás csirkemell falatok névre hallgat. Mivel tésztával kínáltam, pillanatok alatt el is fogyott! :)

Nagy tisztelettel adózom azoknak, akik kitalálták, hogy legyen egy ilyen emlék-blogkóstoló. Gasztropajti nyugodj békében, emlékedet megőrizzük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése