2017. február 3., péntek

Csípős csirkeszárnyak csípős szósszal

Olyas valamire vágytam, ami gyorsan elkészül és szeretem is nagyon. A közelünkben van egy Kentucky Fried Chicken és bizony minden nap megkívánom a csirkeszárnyakat. Ma is voltam rehabilitáción, a szárnyakat már előtte elkészítettem, hogy csak sütni kelljen, mikor hazaérek. Egyetlen baj van vele: nincs az a mennyiség, amit ne tudnék megenni belőle...

Szóval, reggel összekevertem 15 dkg lisztet 1 teáskanál sóval, negyed teáskanál édes- és negyed teáskanál csípős paprikával. A szárnyakat egy zacskóba tettem, ráöntöttem a fűszeres lisztet és jól összeráztam, így mindenhol tökéletesen bevonta a liszt a húst. Tálcára rakosgattam a szárnyakat úgy, hogy ne érjenek össze. Alufóliával lefedtem és mentek a hűtőbe pihenni, amíg én rehablitálódni voltam... Amikor hazajöttem, egy nagyobb serpenyőben olajat melegítettem, annyit, amennyi nagyjából háromnegyedéig ellepi majd a szárnyakat. Kb. 20-25 perc alatt sülnek kívül pirosra, belül pedig omlósra. Amíg a hús sült, elkészítettem a szószt: 15 dkg csípős ketchup-ba beletettem egy áttört gerezd fokhagymát és némi fekete borsot, valamint 3 dkg vajat. Összeforraltam és ezzel a szósszal tálaltam a csirkeszárnyakat. Finom! :))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése