2017. március 25., szombat

Brokkoli krémleves fűszeres krutonnal, Pesztóval töltött gnocchi sajtmártásban

Kezdjem úgy, ahogy minden hétvégén szoktam? :)
Na, jó: Szombati ebéd! :))) Életszépítők Magazin tulajdonosa Móni. Nála láttam a fűszeres krutonokat. Nagyon szeretem akár levesbetétnek, akár pl. cézár salátára. Idáig mindig készen vettem, mostantól azonban megcsinálom.



6 szelet kenyeret kockákra vágtam. Zsírpapírral bélelt sütőlemezen elterítettem. Meglocsoltam, inkább megspricceltem olajjal, megszórtam fokhagymaporral és oregánóval, majd 180 fokos sütőben aranyszínűre sütöttem. Figyelni kell, nehogy megégjen! :)


A leveshez 1 fej brokkolit rózsáira szedtem és puhára főztem 1.5 liter húslevesben. 3 dkg vajat megolvasztottam, rádobtam 2 gerezd áttört fokhagymát, megszórtam 2 ek liszttel és felöntöttem 2 dl főzőtejszínnel, majd simára kevertem a fővő levesben. Botturmixszal krémesre turmixoltam.
Második fogás pedig gnocchi.

A töltött gnocchit most készen vettem. Lobogó sós vízben kifőztem. Vajon 2 gerezd zúzott fokhagymát dinszteltem, megszórtam 1 ek liszttel, felengedtem 2.5 dl tejszínnel. Belenyomtam 2 tömlős sajtot és beleszórtam jó sok reszelt sajtot. Ezek maradtak és vegyesen volt benne mozzarella, cheddar és trappista. Picit lazítottam 1 merőkanál főzővízzel, majd ebbe a forgattam a gnocchit. Tetejét megszórtam még reszelt sajttal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése