2017. március 11., szombat

Karibi csigafánk

Nekem nem is annyira fánk, inkább reggelire képzelem el. :) Anna receptje, aki a Facebook-on osztotta meg. Amíg sült, az illata... Fantasztikus! :)


Hozzávalók: 60 dkg liszt, 3 dkg élesztő, 2 tojássárgája, 2 doboz kókusztej, pár csepp rumaroma, 2 ek porcukor, 5 dkg olvasztott vaj
Jól bedagasztottam a tésztát, majd kelesztőtálban hagytam duplájára kelni. Kinyújtottam egy nagy téglalappá, és a rövidebbik oldala felől felcsíkoztam. A csíkokat megsodortam egy kicsit, majd egyszerre a két végétől, ellenkező irányban, csigavonalban középig tekertem. Sütőpapíros tepsire tettem őket, elég helyet hagyva köztük, mert megnőnek. Tetejüket egy tojássárgájával lekentem, majd 180 fokos sütőben megsütöttem. Közben 1/2 liter vízből és 20 dkg cukorból szirupot főztem, a forró csigákat megmártottam benne és kókuszreszelékbe forgattam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése