2017. március 18., szombat

Paprikás krumpli

Igen, egy újabb szombati ebéd. Ráadásul már tegnap este megcsináltam, mert ma délelőtt más dolgom volt. :) Paprikás krumplit azt hiszem mindenki tud csinálni. Ez azonban nagyon gazdag és különlegesen finomra sikeredett! :)

Most ez jó nagy adag lett :) Ehhez megpucoltam 1.5 kg krumplit, kockákra vágtam. Felkockáztam kb. 20 dkg szalonnát és nagyjából 3 nagy fakanálnyi zsíron kisütöttem őket. A vége felé megdinszteltem rajta 2 fej kockákra vágott hagymát. Rádobtam 2-2 felkockázott paradicsomot és paprikát (az egyik paprika hegyes, erős volt). Megszórtam pirospaprikával és hozzáadtam a krumplit, valamint 4 gerezd apróra vágott fokhagymát. Felengedtem vízzel, de nem lepte el teljesen! Sóztam, borsoztam, megszórtam őrölt köménnyel, majoránnával. Tettem mellé 2 babérlevelet is, majd fedő alatt puhára főztem. A vége felé, amikor már majdnem puha volt a krumpli, belekarikáztam kb. 10 dkg füstölt csípős kolbászt és 8 db koktélvirslit. Szerencsére nem lett leves, ha sok leve lett volna, akkor a kolbászok hozzáadásakor levettem volna a fedőt, hogy elpárologjon kicsit a leve.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése