2017. július 25., kedd

Tagliatelle tejszínes lazaccal

Az első számú kedvenc tésztám a fusilli, de rögtön után a tagliatelle. Amire sokan mondják, hogy széles metélt, de nem!  Szélesebb, mint a nálunk használatok széles metélt és nagyon-nagyon finom! :) Most tejszínes-lazacos szósszal készült ebédre:


Hozzávalók: 500 g tagliatelle, 350 g lazacfilé, 2 dl fehérbor, 2.5 dl habtejszín, 1 fej vöröshagyma, cseresznye paradicsom, kapribogyó, parmezán, só, bors
Lobogó, sós vízben al dentére főztem a tésztát. Az apróra vágott hagymát üvegesre dinszteltem, majd hozzáadtam a viszonylag apró kockákra vágott lazacot. Kicsit átpirítottam, majd felöntöttem a borral. Sóztam, borsoztam és fedő alatt hagytam 5-10 percig. Ekkor hozzáöntöttem a tejszín, kicsit besűrítettem. Ha túl sűrű lenne, lehet hígítani a tészta főzővizével. A leszűrt tésztát beleborítottam a szószba, jól átforgattam. Apró paradicsomokat és kapribogyót adtam még hozzá. Tálaláskor parmezánnal megszórjuk



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése