2017. december 22., péntek

Lassan a finisben

Szorít az idő. És megint pánikolok, hogy nem leszek készen. Tegnap késő estig sütiket/bonbonokat gyártottam :)
Most elégedett vagyok velük! Mutatom.

 Ezek a szépségek - merthogy nagyon szépnek látom őket . Habliliom ötlete alapján készültek. Lemon curd van itthon, nagyon szeretem, gyakran készítem és nagyon finoman harmonizál ezzel a süteménnyel. :)


Az Oreo bonbonok ötlete Illéskrisz-től jött. Megörültem neki, mert a fiam oreo imádó, így biztosan nem száradnak majd ki :) Kb. 20 perc alatt elkészíthető. :)


Ez pedig évek óta nagy kedvencem, szinte minden évben megcsinálom: Amaretti golyók

Hozzávalók: 30 dkg Amaretti keksz, 10 dkg darált mandula, 125 g olvasztott vaj, 75 ml tejszín, 125 ml Amaretto likőr, csokoládé a bevonáshoz
A kekszet összemorzsoljuk és a mandulával összekeverjük. Hozzáadjuk az Amaretto-t és a tejszínt, majd az olvasztott vajat és jól összedolgozzuk. Vizes kézzel kis golyókat alakítunk a tésztából és hűtőbe tesszük. (Én végül betettem a mélyhűtőbe, mert kicsit lágy volt, úgy nem lehetett csokoládéba forgatni) A csokoládét vízgőz felett megolvasztjuk és beleforgatjuk a golyókat. Díszítjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése